tirsdag 5. august 2008

Just for fun


OK, jeg innrømmer at jeg er litt sulteforet etter 6 uker med minimal bruk av PC. Jeg har derfor brukt mye tid på å oppdatere meg på mine "faste" sider det siste døgnet. Jeg ser at min gode kollega Ingunn ikke har ligget på latsiden i ferien heller, og bloggen hennes er full av spennende ting jeg er nysgjerrig på. I et forsøk på å gjøre bloggen min litt mer spennende har jeg derfor forsøkt meg på Wordle og laget en word cloud av mitt favorittdikt, "The Road Not Taken" av Robert Frost. Fint, ikke sant?

1 kommentar:

Ingunn sa...

Jeg ser frem til å se mange fine tagclouds i tiden fremover, LK:)Regner med at vi lærer elevene det også - de kan sikkert finne på mye rart å lage dem av og bruke dem til. Diktet til Frost er utrolig fint, ikke rart du er glad i det.