søndag 22. februar 2009

Vinterferiefinale

Da var det søndag kveld og vinterferien er i ferd med å ebbe ut. Det har vært herlig med en hel uke fri, og jeg føler at jeg virkelig har fått ladet batteriene slik at jeg er klar til ny dyst. Ukene fram til påske ser forholdsvis greie ut, både jobbmessig og på hjemmefronten, og det er deilig å se at dagene blir stadig lengre og at våren nærmer seg. Når jeg ser ut av kjøkkenvinduet mitt lurer jeg imidlertid på hvor lenge vi kommer til å ha snø denne våren. Jeg tror haugen foran huset må ha passert to meter! Det positive er at det er masse å finne på utendørs for barna, og når temperaturen i tillegg kryper over null kan man lage en flott snømann slik vi gjorde i dag.

I morgen er det klart for "Race and ethnicity in the USA" etterfulgt av Crash, en film som alltid er en suksess. Det er godt å ha en slik start etter ferien!

Ha en flott uke!

Ingen kommentarer: